Zmiana zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych przeznaczonych do spożycia w miejscu lub poza miejscem sprzedaży
Termin realizacji:
14 dni
Osoba kontaktowa:
Anna Gęstwicka 89 642 94 55
Anita Titz 89 642 94 85
Miejsce załatwiania:
Wydział Spraw Obywatelskich
14-100 Ostróda ul. Adama Mickiewicza 24
pokój 105
Telefon kontaktowy:
89-642-94-55, 89 642-94-85
Adres e-mail:
um@um.ostroda.pl,
Miejsce odbioru:
Wydział Spraw Obywatelskich
14-100 Ostróda ul. Adama Mickiewicza 24
pokój 105
Sposób załatwienia sprawy:
- Zgłoszenie zmian stanu faktycznego i prawnego w stosunku do danych zawartych w zezwoleniu na sprzedaż napojów alkoholowych.
Wymagane dokumenty:
Zgłoszenie zmiany w zezwoleniu na sprzedaż napojów alkoholowych przeznaczonych do spożycia w miejscu lub poza miejscem sprzedaży.
Opłaty:
- za ustanowienie pełnomocnika – 17 zł*
* Zwolnione z opłaty skarbowej są m.in. pełnomocnictwa: poświadczone notarialnie lub przez uprawniony organ, upoważniające do odbioru dokumentów udzielone małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu.
Opłata wnoszona na rachunek bankowy Urzędu Santander Bank Polska S.A.52 1090 2718 0000 0001 6104 4493
Tryb odwoławczy:
Odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Elblągu za pośrednictwem Burmistrza Miasta Ostróda, w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.
Uwaga
Zgłoszenie zmiany stanu faktycznego i prawnego, w stosunku do danych zawartych w zezwoleniu następuje w terminie 14 dni od dnia powstania zmiany.
Podstawa prawna:
- art. 104 i 155 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego ( Dz.U.2024 r. poz. 572 ze zm.)
- art. 18 ust. 7 pkt. 7 ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (Dz. U. z 2023, poz.2151 ze zm.)
- ustawa o opłacie skarbowej z dnia 16 listopada 2006. (Dz.U.2023, poz. 2111 ze zm.).