Koordynator ds.dostępności

Polityka cookies

Serwis Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie przetwarza dane w celach wynikających z funkcjonowania Serwisu oraz używa „ciasteczek” tj. plików „Cookies” w celach statystycznych i funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować serwis do potrzeb osób go odwiedzających. Każdy odwiedzający ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce samodzielnie, dzięki czemu żadne informacje nie będą przez nas zbierane lub może kontynuować przeglądanie Serwisu akceptując stosowanie plików „Cookies”. Jednocześnie informujemy, iż szczegółowe informacje na temat tego czym są „ciasteczka” i jak je wyłączyć można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.
Polityka Prywatności

Skoczek

Skocz do Wyszukiwarki Skocz do Menu Głównego Skocz do Głównej Zawartości
herb Biuletyn Informacji Publicznej Gmina Miejska Ostróda
Koordynator ds. dostępności
Wersja z dnia

Koordynator ds.dostępności

Zespół do spraw dostępności architektonicznej, cyfrowej i informatyczno komunikacyjnej w Urzędzie Miejskim w Ostródzie:

1. Karol Duda – Przewodniczący Zespołu - Koordynator ds. dostępności

2. Łukasz Żarkiewicz – Zastępca Przewodniczącego,

3. Małgorzata Nowicka – członek Zespołu,

4. Łukasz Syga - członek Zespołu.

Zadania:

Do zadań Koordynatora do spraw dostępności należy przede wszystkim:

1) wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Miejski  w Ostródzie,

2) przygotowanie oraz koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w Urzędzie Miejskim Ostróda

3) monitorowanie działalności podmiotu, o którym mowa w pkt 1, w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,

4) opracowanie raportu o stanie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w Urzędzie Miejskim w Ostródzie,

5) współdziałanie z jednostkami organizacyjnymi w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,

6) przedstawienie Burmistrzowi Miasta Ostróda bieżących informacji o podejmowanych działaniach w zakresie realizowanych zadań.

Kontakt

Karol Duda
Koordynator ds. dostępności w Urzędzie Miejskim w Ostródzie
tel. 89-642-94-19

e-mail: koordynator@um.ostroda.pl

 

Zarządzenie Burmistrza Miasta Ostróda o powołaniu koordynatora oraz zespołu  do spraw dostępności
https://bipostroda.warmia.mazury.pl/akty/3176/zarzadzenie-nr-196-2020-burmistrza-miasta-ostroda-z-dnia-24-wrzesnia-2020-r.-w-sprawie-wyznaczenia-koordynatora-do-spraw-dostepnosci-oraz-zespolu-do-spraw-dostepnosci-w-urzedzie-miejskim-w-ostrodzie.html

 

Ustawa o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
http://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=WDU20190001696

 

Załączniki