Wydział Inwestycji - IN

Polityka cookies

Serwis Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie przetwarza dane w celach wynikających z funkcjonowania Serwisu oraz używa „ciasteczek” tj. plików „Cookies” w celach statystycznych i funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować serwis do potrzeb osób go odwiedzających. Każdy odwiedzający ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce samodzielnie, dzięki czemu żadne informacje nie będą przez nas zbierane lub może kontynuować przeglądanie Serwisu akceptując stosowanie plików „Cookies”. Jednocześnie informujemy, iż szczegółowe informacje na temat tego czym są „ciasteczka” i jak je wyłączyć można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.
Polityka Prywatności

Skoczek

Skocz do Wyszukiwarki Skocz do Menu Głównego Skocz do Głównej Zawartości
herb Biuletyn Informacji Publicznej Gmina Miejska Ostróda
Wydział Inwestycji - IN
Wersja z dnia

Wydział Inwestycji - IN

Do zakresu działania Wydziału Inwestycji należy:
1.prowadzenie spraw związanych z inwestycjami i remontami miejskich obiektów budowlanych,
2. współpraca z Wydziałem Monitorowania, Planowania Strategicznego i Rozwoju w zakresie przygotowywanie wniosków o dofinansowywanie zadań inwestycyjnych ze środków pozabudżetowych,
3. opracowywanie sprawozdań z wykonania planu finansowego w zakresie inwestycji,
4. przygotowywanie założeń do opracowania koncepcji i dokumentacji technicznych,
5. uczestnictwo w procesie przygotowania dokumentacji technicznej, realizacji zadania i jego rozliczenia finansowego,
6. aktualizowanie kosztorysów inwestorskich,
7. uczestnictwo w odbiorach wykonanych robót,
8. występowanie w sprawie pozwoleń na budowę oraz pozwoleń na użytkowanie obiektów budowlanych,
9. koordynacja procesu inwestycyjnego, w tym zapewnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego, uczestnictwo w radach budowy, prowadzenie kart realizacji inwestycji, sporządzanie protokołów z narad oraz kontrola budów pod kątem zgodności realizacji z harmonogramem rzeczowo-finansowym,
10. przygotowywanie harmonogramów rzeczowo-finansowych inwestycji,
11. uczestnictwo w przeglądach okresowych i gwarancyjnych wykonanych robót,
12.sporządzanie dokumentów niezbędnych do przekazania zrealizowanych obiektów zarządcy,
13.przygotowywanie dokumentacji do opracowania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w zakresie realizowanych inwestycji przy współpracy z Biurem zamówień publicznych.