Podinspektor (Etatów: 1 )
Informacje dodatkowe:
Urząd Miejski w Ostródzie
ul. Mickiewicza 24, 14-100 Ostróda
Na podstawie ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2014 r., poz. 1202 z późn. zm)
BURMISTRZ MIASTA OSTRÓDA
ogłasza nabór kandydatów
na wolne stanowisko urzędnicze:
Podinspektor ds. księgowości budżetowej
w REFERACIE KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ
w Urzędzie Miejskim w Ostródzie
- Wymagania związane ze stanowiskiem:
- wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) wykształcenie średnie,
5) 3-letni staż pracy,
5) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wymienionym stanowisku,
6) nieposzlakowana opinia,
7) znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy
o samorządzie gminnym.
- wymagania dodatkowe:
1) dobra znajomość obsługi komputera,
2) znajomość regulacji prawnych w zakresie zajmowanego stanowiska w szczególności przepisów o rachunkowości oraz przepisów dotyczących rachunkowości budżetowej jednostek samorządu terytorialnego oraz ustawy o finansach publicznych, ustawy o samorządzie gminnym , o pracownikach samorządowych, przepisów dotyczących sprawozdawczości budżetowej i finansowej,
3) doświadczenie w pracy na stanowisku w księgowości,
- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1) dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych oraz zgodności ich z planem finansowym,
2) prowadzenie ewidencji księgowej wydatków bieżących i inwestycyjnych Urzędu Miejskiego w Ostródzie jako jednostki budżetowej w programie Finanse i Księgowość autorstwa firmy
ZETO,
3) wstępna kontrola dowodów księgowych pod względem formalno- rachunkowym,
4) bieżące księgowanie wydatków,
5) ewidencja zaangażowania w zakresie wydatków bieżących i inwestycyjnych oraz
uzgadnianie z planem i wykonaniem w budżecie,
6) bieżąca kontrola prawidłowej ewidencji wydatków budżetowych w stosunku do planowanych
oraz ich zaangażowanie,
7) bieżąca analiza i kontrola kont rozrachunkowych(analiza rozrachunków z kontrahentem),
przeprowadzanie weryfikacji kont księgowych, wyjaśnianie powstałych różnic.
- Warunki pracy na stanowisku:
1) pełen wymiar czasu pracy,
2) praca z wykorzystaniem monitora komputerowego,
3) praca administracyjno- biurowa,
4) praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych
i szkodliwych warunków
- Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
W miesiącu sierpniu 2017 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Ostródzie wynosił ponad 6%.
- Wymagane dokumenty:
1) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
2) podanie(list motywacyjny) o przyjęcie na stanowisko objęte naborem wraz z uzasadnieniem przystąpienia do konkursu
3) CV (curriculum vitae) z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,
4) oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim,
5) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
6) kserokopie innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje i umiejętności zawodowe kandydata,
7) w przypadku pracy aktualnie wykonywanej należy przedłożyć zaświadczenie pracodawcy potwierdzające fakt i okres zatrudnienia,
8) podpisane przez kandydata oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego oraz niekaralności za umyślne przestępstwa skarbowe,
9) podpisane przez kandydata oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku objętym naborem,
10) podpisane przez kandydata oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
11) podpisane przez kandydata oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, o następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2015 r. poz. 2135 ,z późn. zm.) oraz ustawą z 21 listopada .2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2014 r. , poz. 1202 z późn. zm.)”,
12) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność- jeżeli kandydat/kandydatka jest osobą niepełnosprawną
Dokumenty przedłożone w kserokopiach muszą być potwierdzone „za zgodność z oryginałem” przez kandydata. Inne dokumenty i oświadczenia muszą być podpisane przez kandydata.
- Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
- Termin:
2017-09-29
- Sposób, miejsce:
Dokumenty, o których mowa w części V ogłoszenia, należy przesłać w zaklejonych kopertach z napisem: „Konkurs na stanowisko Podinspektora ds. Księgowości Budżetowej w Urzędzie Miejskim w Ostródzie ”, na adres URZĄD MIEJSKI W OSTRÓDZIE, ul . ADAMA MICKIEWICZA 24, 14 – 100 OSTRÓDA
lub złożyć osobiście w siedzibie Urzędu w Kancelarii (parter, pokój 119).
- Informacje dodatkowe:
Postępowanie w sprawie naboru prowadzi Komisja Konkursowa powołana przez Burmistrza Miasta Ostróda, która dokona analizy dostarczonych dokumentów w celu stwierdzenia zgodności, kompletności, zawartości i formy dokumentów z wymogami określonymi w ogłoszeniu o naborze. W wyniku analizy dokumentów Komisja wytypuje listę kandydatów, którzy spełniają wymagania niezbędne i złożyli w sposób prawidłowy wymagane dokumenty aplikacyjne, określone w ogłoszeniu o naborze. Listę wytypowanych najlepszych kandydatów przedstawi Burmistrzowi Miasta celem zatrudnienia wybranego kandydata.
W przypadku konieczności przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej uczestnicy dopuszczeni do dalszego etapu, otrzymają pisemne lub telefoniczne zawiadomienie o miejscu i terminie spotkania.
W przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany jest do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginałów dokumentów oraz przedstawienie aktualnego „zapytania o udzielenie informacji osobie” z Krajowego Rejestru Karnego.
Ostróda, dnia 15.09.2017 r. Burmistrz Miasta Ostróda Czesław Najmowicz