Informacja w sprawie złożenia oświadczenia o wartości sprzedaży napojów alkoholowych w 2023 r.
Przedsiębiorco!
Przypominamy, że zgodnie z ustawą o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, każdy przedsiębiorca posiadający zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych, ma obowiązek do 31 stycznia 2024 r. złożyć oświadczenie o wartości sprzedaży napojów alkoholowych w 2023 r. i dokonać opłaty za korzystanie z zezwoleń w roku 2024. Niedokonanie opłaty w terminie skutkuje wygaśnięciem zezwolenia lub naliczeniem opłaty dodatkowej.
Wpłaty należy dokonywać na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Ostródzie nr konta : BANK MILLENNIUM 19116022020000000501644789
z adnotacją, że jest to opłata za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż alkoholu podając adres punktu sprzedaży
Opłatę można również uiścić kartą płatniczą w Urzędzie Miejskim w Ostródzie ( terminal płatniczy znajduje się w pok. 103, 123. W przypadku niedokonania opłaty I raty za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych w terminie do dnia 31 stycznia 2024 r. przedsiębiorca chcąc zachować uprawnienia do kontynuowania sprzedaży napojów alkoholowych winien dokonać wpłaty I raty powiększonej o 30% opłaty rocznej ( w d odatkowym 30 dniowym terminie) w terminie do dnia 1 marca 2024 r. po tym terminie zostanie wydana decyzja stwierdzająca wygaśnięcie zezwolenia.
Wszelkie pytania dot. składania oświadczenia i naliczenia opłat można uzyskać pod numerem telefonu 89-642-94-55, 89-642-94-85 w godz. 7.30 – 15.30