ZEZWOLENIA NA ZAKŁADANIE, PRZEPROWADZANIE I WYKONANIE NA NIERUCHOMOŚCIACH URZĄDZEŃ TECHNICZNYCH
Termin załatwienia
1. do 30 dni 2. czas przygotowania dokumentacji do zawarcia umowy notarialnej uzależniony jest od uzyskania niezbędnych opinii i dokumentacji geodezyjnej.
Osoba kontaktowa
Konrad Nalewajko
Miejsce załatwienia
Wydział Geodezji i Gospodarki Przestrzennej, pok. 202G
Telefon kontaktowy
89-642-94-24,
Adres e-mail
um@um.ostroda.pl
Sposób załatwienia
1. Uzgodnienie lokalizacji projektu
2. Uzgodnienie lokalizacji projektu i określenie wynagrodzenia za ustanowienie służebności przesyłu,
- sporządzenie i podpisanie porozumień w sprawie ustanowienia służebności,
- zarządzenie Burmistrza Miasta w sprawie ustanowienia służebności,
- zawarcie umowy notarialnej ustanowienia służebności przesyłu
Miejsce odbioru
Wydział Geodezji i Gospodarki Przestrzennej, pok. 202G
Wymagane Dokumenty
Wniosek do Burmistrza Miasta o uzgodnienie lokalizacji sieci lub ustanowienie służebności przesyłu na nieruchomościach stanowiących własność Gminy Miejskiej. Do wniosku należy dołączyć dwa egz. projektu sieci. W przypadku pełnomocnictwa dla osób podpisujących wniosek w imieniu inwestora należy dołączyć do wniosku pełnomocnictwo wraz z potwierdzeniem opłaty skarbowej za pełnomocnictwo w wys. 17,00zł.
Opłaty
Nie podlega opłacie skarbowej.
Podstawa prawna
1. art. 25 ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1990 z późn.zm.).
2. art. 3051 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. kodeksu cywilnego (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1740 z póżn.zm.)