Wersja obowiązująca z dnia
ZEZWOLENIE NA UMIESZCZENIE REKLAMY W PASIE DROGOWYM DROGI GMINNEJ
Termin załatwienia
Zgodnie z Kodeksem Postępowania Administracyjnego - w ciągu 1 miesiąca.Osoba kontaktowa
Magdalena ZumbrzyckaMiejsce załatwienia
Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, pok.303
Telefon kontaktowy
89-642-94-60Adres e-mail
um@um.ostroda.plMiejsce odbioru
Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, pok. 303
Wymagane Dokumenty
1. Wniosek w sprawie wydania zezwolenia na umieszczenie reklamy w pasie drogowym, który powinien zawierać :
- imię i nazwisko oraz adres lub nazwę i siedzibę podmiotu występującego o zezwolenie.
- cel zajęcia pasa drogowego.
- powierzchnię reklamy.
- okres zajęcia pasa drogowego.
2. Szczegółowy plan sytuacyjny w skali 1:1000 lub 1:500, z zaznaczeniem granic i podaniem wymiarów reklamy.
3. Szkic reklamy z zaznaczoną treścią i kolorystyką.
Opłaty
1. Zwolnione z opłaty skarbowej.
2. Opłata dzienna za 1 m2 powierzchni reklamy wynosi 2 zł.
Tryb odwoławczy
Od decyzji przysługuje odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Elblągu, w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia. Odwołanie składa się na piśmie za pośrednictwem Burmistrza Miasta Ostródy.
Podstawa prawna
1. Ustawa z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1693 ze zm.).