ZMIANY W OBOWIĄZUJĄCYCH PLANACH MIEJSCOWYCH
ZMIANY W OBOWIĄZUJĄCYCH PLANACH MIEJSCOWYCH
Termin załatwienia
Złożenie wniosku o zmianę przeznaczenia terenu w planie nie uruchamia automatycznie żadnego postępowania administracyjnego ani procedury sporządzania zmiany planu. Nie jest określony przepisami termin, w jakim wniosek powinien zostać rozpatrzony.
Wszystkie wnioski o zmianę przeznaczenia terenu w planie są rejestrowane.
Osoba kontaktowa
Dagmara Wereda, Konrad Nalewajko
Miejsce załatwienia
Wydział Geodezji i Gospodarki Przestrzennej, pok. 204 G
Telefon kontaktowy
89 642-94-24, 89 642-94-71
Adres e-mail
um@um.ostroda.pl,
Wymagane Dokumenty
1. Wniosek
Wniosek o sporządzenie lub zmianę miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego powinien zawierać:
- imię i nazwisko lub nazwę wnioskodawcy oraz jego adres,
- przedmiot i zakres wnioskowanej zmiany,
- określenie nieruchomości (lub opis terenu), których dotyczy wniosek,
- kserokopię mapy ewidencyjnej lub zasadniczej z oznaczeniem nieruchomości, której dotyczy wniosek.
Wniosek kieruje się do wójta/burmistrza/prezydenta miasta, który prowadzi rejestr planów miejscowych oraz wniosków o ich sporządzenie lub zmianę, gromadzi materiały z nimi związane oraz odpowiada za przechowywanie ich oryginałów, w tym również uchylonych i nieobowiązujących.
Opłaty
Nie podlega opłacie skarbowej
Podstawa prawna
Art. 31 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2021 r., poz. 741 ze zm..).