ZMIANY W OBOWIĄZUJĄCYCH PLANACH MIEJSCOWYCH

Polityka cookies

Serwis Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie przetwarza dane w celach wynikających z funkcjonowania Serwisu oraz używa „ciasteczek” tj. plików „Cookies” w celach statystycznych i funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować serwis do potrzeb osób go odwiedzających. Każdy odwiedzający ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce samodzielnie, dzięki czemu żadne informacje nie będą przez nas zbierane lub może kontynuować przeglądanie Serwisu akceptując stosowanie plików „Cookies”. Jednocześnie informujemy, iż szczegółowe informacje na temat tego czym są „ciasteczka” i jak je wyłączyć można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.
Polityka Prywatności

Skoczek

Skocz do Wyszukiwarki Skocz do Menu Głównego Skocz do Głównej Zawartości
herb Biuletyn Informacji Publicznej Gmina Miejska Ostróda
Zmiany w obowiązujących planach miejscowych
Wersja z dnia

ZMIANY W OBOWIĄZUJĄCYCH PLANACH MIEJSCOWYCH

ZMIANY W OBOWIĄZUJĄCYCH PLANACH MIEJSCOWYCH

Termin załatwienia

Złożenie wniosku o zmianę przeznaczenia terenu w planie nie uruchamia automatycznie żadnego postępowania administracyjnego ani procedury sporządzania zmiany planu. Nie jest określony przepisami termin, w jakim wniosek powinien zostać rozpatrzony.

Wszystkie wnioski o zmianę przeznaczenia terenu w planie są rejestrowane.

Osoba kontaktowa

Dagmara Wereda, Konrad Nalewajko

Miejsce załatwienia

Wydział Geodezji i Gospodarki Przestrzennej, pok. 204 G

Telefon kontaktowy

89 642-94-24, 89 642-94-71

Adres e-mail

um@um.ostroda.pl,

Wymagane Dokumenty

1. Wniosek 

Wniosek o sporządzenie lub zmianę miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego powinien zawierać:

  • imię i nazwisko lub nazwę wnioskodawcy oraz jego adres,
  • przedmiot i zakres wnioskowanej zmiany,
  • określenie nieruchomości (lub opis terenu), których dotyczy wniosek,
  • kserokopię mapy ewidencyjnej lub zasadniczej z oznaczeniem nieruchomości, której dotyczy wniosek.

Wniosek kieruje się do wójta/burmistrza/prezydenta miasta, który prowadzi rejestr planów miejscowych oraz wniosków o ich sporządzenie lub zmianę, gromadzi materiały z nimi związane oraz odpowiada za przechowywanie ich oryginałów, w tym również uchylonych i nieobowiązujących.

Opłaty

Nie podlega opłacie skarbowej

Podstawa prawna

Art. 31 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2021 r., poz. 741 ze zm..).