Wykreślenie wpisu z rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na wniosek przedsiębiorcy

Polityka cookies

Serwis Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie przetwarza dane w celach wynikających z funkcjonowania Serwisu oraz używa „ciasteczek” tj. plików „Cookies” w celach statystycznych i funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować serwis do potrzeb osób go odwiedzających. Każdy odwiedzający ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce samodzielnie, dzięki czemu żadne informacje nie będą przez nas zbierane lub może kontynuować przeglądanie Serwisu akceptując stosowanie plików „Cookies”. Jednocześnie informujemy, iż szczegółowe informacje na temat tego czym są „ciasteczka” i jak je wyłączyć można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.
Polityka Prywatności

Skoczek

Skocz do Wyszukiwarki Skocz do Menu Głównego Skocz do Głównej Zawartości
herb Biuletyn Informacji Publicznej Gmina Miejska Ostróda
Wykreślenie wpisu z rejestru działalności regulowanej
Wersja z dnia

Wykreślenie wpisu z rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na wniosek przedsiębiorcy

Termin załatwienia: Wykreślenie wpisu jest dokonane w terminie 7 dni od daty złożenia wniosku.

Miejsce załatwienia:
Urząd Miejski w Ostródzie; Stanowisko ds. gospodarki komunalnej; tel. (089) 642-94-33, pok. nr 307, adres e-mail:um@um-ostroda.pl

Sposób załatwienia sprawy:
⦁    Wykreślenie z rejestru działalności regulowanej
⦁    Wydanie zaświadczenia o wykreśleniu z rejestru działalności regulowanej
Wniosek o wykreślenie z rejestru powinien zawierać:
⦁    Firmę, oznaczenie siedziby i adres albo imię, nazwisko i adres przedsiębiorcy,
⦁    Numer identyfikacji podatkowej NIP,
⦁    Numer identyfikacyjny REGON, o ile przedsiębiorca taki numer posiada,
⦁    Numer rejestrowy (numer wpisu).

Miejsce odbioru: Urząd Miejski w Ostródzie; Stanowisko d/s gospodarki komunalnej; tel. (089) 642-94-33, pok. nr 307.
Druk do pobrania: Wniosek o wykreślenie wpisu z rejestru działalności regulowanej (do pobrania załącznik)
Czas realizacji: Wykreślenie wpisu jest dokonane w terminie 7 dni od daty złożenia wniosku.
Opłaty: Wykreślenie z rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości nie podlega opłacie skarbowej.
Uwagi: Zgodnie z art. 9i ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. Z 2020 r. poz. 1439 ze zm.), w przypadku zakończenia działalności polegającej na odbieraniu odpadów komunalnych przedsiębiorca odbierający odpady komunalne jest zobowiązany złożyć do Burmistrza Miasta Ostróda, wniosek o wykreślenie z rejestru, w terminie 14 dni od dnia trwałego zaprzestania wykonywania tej działalności.

Podstawa prawna
1.Ustawa z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U.
z 2020 r., poz. 1439).
2.Ustawa z dnia 6 marca 2018 r. o Centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej i punkcie informacji dla przedsiębiorców (Dz. U. Z 2020 r., poz. 2296).
 

 

Załączniki